Изпращането на поръчките става в срок 1-3 работни дни. Обикновено пратките се изпращат същия ден, при положение, че са поръчани до 16:30. Запазваме си правото да забавим доставката до 3 дни максимум. Това става много рядко, в случаите, когато имаме голяма натовареност или когато направите поръчката си през почивните дни. През уикенда куриерските фирми работят само в събота, до обяд. В някои от по-малките населени места има доставки само в определени дни от седмицата.


Поръчки направени след 16:30 часа, се обработват на следващия работен ден.

Работно време за поръчки по телефон: Понеделник-Събота - 9:30 - 19:00. Неделя - почивен ден.

**********

Трябва ли да имам регистрация, за да направя поръчка?
Можете да направите поръчка като гост на сайта или като регистриран потребител.


Как да направя поръчка?
1 Намирате желания от Вас продукт от различните категории.
2 Избирате желания от Вас размер.
3 Добавяте продукта в електронната количка.
4 Въвеждате данни за потребителя (име, адрес за доставка ,електронна поща, телефон за връзка) за гости
или електронна поща и парола за вече регистрирани потребители.
5 Потвърждавате поръчката.
Потвърждавайки поръчката, Вие се съгласявате с общите условия.

Мога ли да закупя продукт чрез обаждане по телефона?
Да. От 9:30 до 19:00ч. Неделя е почивен ден.

Какъв е начинът на плащане?
Заплащането на продуктите се извършва в брой при доставката им (наложен платеж).

Как получавам потвърждение за успешна поръчка?
След финализиране на Вашата поръчка, автоматично получавате имейл, който потвърждава направената покупка. За всеки случай, проверете и в SPAM папката. Случва се мейлът да попадне и там. Нямаме практика да звъним на потребителите след направена поръчка. За нас е достатъчно, че сте попълнили всичко изрядно и сте натиснали бутон поръчай. Възможно е все пак да се обадим, при положение, че има неяснота по адрес или в случай на недостатъчни наличности. 

Как се получават продуктите и каква е цената на тяхната доставка?
Доставките на mileni.bg се извършват от куриерски фирми ЕКОНТ и СПИДИ, в рамките нa 2 работни дни.
За поръчки до 69.99лв дължимата такса за транспортни разходи е 3.99лв до ОФИС НА ЕКОНТ и ОФИС НА СПИДИ или 4.99лв до АДРЕС, а от 70 лв и нагоре доставката е безплатна.
При получаване клиентът заплаща стоката, а Еконт или Спиди издава разписка за пощенски паричен превод, която е законово признат документ и заменя касовия бон.
В деня на доставката ще получите SMS с потвърждение, който съдържа информация за пратката и получаването.

Когато доставката се изпълнява от Спиди е възможна малка разлика в крайната цена. Обикновено е в рамките на 5-15 стотинки.

!Важно! - считано от 01.11.2018 доставки до адрес в събота са с нова цена в Еконт и Спиди. Новата цена е + 3.60лв.

ВРЪЩАНЕ и ЗАМЯНА

Мога ли да върна или заменя вече доставени продукти?
Вие имате възможността да върнете или замените продуктите в рамките на 14 календарни дни.
Те трябва да са в състоянието, в което са получени - придружени с оригиналната опаковка, всички етикети и документи.

!!! Разходите по изпращането са за Ваша сметка. Когато има опция безплатна доставка, повторното изпращане се таксува по тарифите на доставчика. 

!!! Изпращането след замяна се таксува според тарифите на доставчика.

Адрес за връщане: ЕКОНТ: Пловдив, Офис Еконт Тракия, бл.45. Милени 100 ООД. 0895 68 00 29.  Спиди: Офис 837, ПЛОВДИВ - ТРАКИЯ (ЖК), БЛ.45. Милени 100 ООД, 0895 68 00 29

Има ли продукти, които не могат да бъдат върнати?
Да, за съжаление, от хигиенна гледна точка, не се връщат: бельо, бански костюми, чорапи и чорапогащи.

Kaк и кога ще получа парите за върнатата стока?
Ще се свържем с вас, за да уточним най-удобен начин за връщане на парите. Връщането на сумата става в рамките на 2 работни дни. Възможните варианти са наложен платеж, EasyPay или банков превод.

!!!Цветовете на монитор и в реалност се различават!!!

Касова бележка:

Законово основание за услугата е Наредба № Н – 18 от 2006 г., чл.3 за „Регистриране и отчитане на направените продажби“. Съгласно текста в наредбата един от вариантите, който Ви освобождава от задължението да издавате Фискална касова бележка, е плащането към Вас да се извършва чрез Пощенски паричен превод. Тази услуга трябва да бъде извършена от лицензиран пощенски оператор, какъвто е Еконт.

Самата услуга Наложен платеж чрез Пощенски паричен превод не налага допълнителни усилия от страна на търговеца или неговия клиент.

За направеното от клиента плащане Еконт издава разписка за пощенски превод на стойността на дължимия наложен платеж. Тази разписка е законово признат документ, освобождаващ търговеца от задължението да издава касова бележка.


Горещи Оферти

Промо

Сатенен Халат С..

59.90лв. 62.90лв.

Промо

Сутиен ОПАЛ 472..

38.90лв. 39.90лв.

Промо

Сутиен ОПАЛ 378..

36.90лв. 38.90лв.

Промо

Сутиен Lormar D..

36.50лв. 38.90лв.

Промо

Сутиен Lormar D..

35.90лв. 37.90лв.

Промо

Сатен Потник С ..

29.90лв. 32.90лв.

Промо

Сатенен Халат М..

29.90лв. 31.90лв.

Промо

Дамски Сатенен ..

29.90лв. 31.90лв.

Най-продавани

Боксер Братя Гьокови - 100% памук Sale
Широк боксер от Хасе - Братя Гьокови Sale
Слип Братя Гьокови - 100% Памук Sale